TOP 5 porad, które wykorzystasz podczas wyjazdu do Hotelu.

 



Planujesz wypoczynek i zastanawiasz się nad wyborem Hotelu?

Poznaj najczęściej popełniane błędy oraz nasze porady, które sprawią, że Twój wyjazd stanie się o wiele przyjemniejszy.

1. Upewnij się za co płacisz

Jak to mówią „diabeł tkwi w szczegółach”, dlatego zalecamy szczegółowe czytanie pełnej oferty, a w

przypadku wątpliwości zawsze warto skonsultować się z obsługą. Podczas rozmowy może się przydarzyć, że za niektóre potencjalnie darmowe usługi trzeba jednak dodatkowo zapłacić i warto świadomie podejmować decyzje o dopłacie.

2. Przezorny zawsze ubezpieczony

Kto nie słyszał choć raz, że „miła Pani z Recepcji” obiecywała darmowy parking lub nawet samą dostępność miejsca postojowego, a finalnie podczas przyjazdu nikt o niczym nie wiedział. Zalecamy pytać o takie rzeczy mailowo lub po rozmowie telefonicznej poprosić o potwierdzenie na maila, aby w razie potrzeby przedstawić kopię wiadomości przy zameldowaniu.

3. Zapytaj o opcje zameldowania

Każdy Hotel ma własne godziny zameldowania – w jednych obiektach będzie to godzina 14:00, a w innych nawet 17:00. Pytanie Hotelarzy na tydzień przed przyjazdem „czy można przyjechać wcześniej” prawie zawsze spotka się z odpowiedzią, że należy przyjechać o ustalonej w Regulaminie godzinie. Dobrą i sprawdzoną praktyką jest dzwonienie z rana w dniu wyjazdu – wtedy Hotelarze wiedzą już jak wygląda dostępność pokoi oraz czy Panie Pokojowe są w stanie przygotować dany pokój odpowiednio wcześniej. Dzięki takiej praktyce unikniesz sytuacji, gdzie musisz czekać wiele godzin na swój pokój, jeśli zjawisz się w Hotelu zbyt wcześnie.

4. Sprawdź czy płacisz za tyle czasu, ile planujesz

Z pozoru dość zabawna rzecz, bo kto może nie wiedzieć w jakich dniach ma wyjechać na wypoczynek, ale jest pewien detal, który często staje się powodem sporów. Mowa o nazewnictwie, a dokładniej słowa „Dni” a „Noce”. Jak to rozumieć, aby już nigdy się nie pomylić? To proste: Ilość „Dni” jest zawsze o 1 liczbę większa niż ilość „Nocy”, ponieważ ostatniego dnia jeszcze jesteśmy w Hotelu, ale już nie nocujemy. Tak więc dla przykładu udajemy się na wypoczynek 8 dni/7 nocy, przyjeżdżamy np. w sobotę i wyjeżdżamy w sobotę, spędzając w danym miejscu 8 dni, ale śpiąc 7 nocy. Powyższą poradę zawsze miej na uwadze, gdy otrzymujesz ofertę – Hotelarz też człowiek i może się pomylić i wysłać droższą ofertę.

5. Bądź otwarty na negocjacje

Jesteś już na miejscu, gotowy na wymarzony wypoczynek, ale coś budzi Twoje wątpliwości czy niezadowolenie? Zdarza się...Zanim zdecydujesz się na najgorszy dla wszystkich wariant czyli bieg w stronę Recepcji Głównej, aby wszystkim dookoła pokazać niezadowolenie, poczekaj chwilę, ochłoń, następnie poproś w Recepcji o rozmowę z Managerem/Dyrektorem Hotelu, aby w zaciszu omówić problem, możliwe rozwiązania oraz rekompensatę, która sprawi, że Twój pobyt będzie należeć do udanych. Stosując tę metodę zapewnisz komfort psychiczny zarówno sobie, Twoim bliskim, Pracownikom oraz wszystkim przypadkowym Gościom, którzy właśnie pojawili się w Hotelu – nie daj się zapamiętać jako „ten zły”.

Jesteśmy przekonani, że powyższe porady znacząco pomogą w organizacji najbliższego pobytu, a jeśli szukasz najlepszych ofert w najpiękniejszych miejscach w Polsce, to serdecznie zapraszamy do korzystania ze stayget.com 💜

Komentarze